Alice in Wonderland

Hej Allihopa!

Idag var jag och Jacqueline på bio. Vi kollade på Alice i Underlandet 3D. Jag tog buss 173 till Västerängsvägen och där mötte Jacqueline mig med Ruupe. Hon hämtade sin lilla väska sen så gick vi till deras bil. Micke körde oss till Heron City. Vi var en timme för tidiga. Så vi gick runt och kollade på mobiler på Media Markt. Jag önskar mig en ny mobil i födelsedags present. En sån som Elin har fast en annan färg. Det finns svart, vit med röda blommor, rosa eller blå.Jag köpte en liten Sourcream chips och en läsk. Och Jacqueline tog en mellan popcorn och en läsk.
När klockan var 15.20 så gav vi biljetterna till tjejen som tar emot biljetterna. Vi satt i sal 8.
Jag satt brevid en emo-kille och Jacqe satt brevid en gubbe. Både jag och Jacqie har ju glasögon. Så vi fick ha glasögonen under 3D- Glasögonen! De var inte så bekvämt men det var helt OK. Filmen var två timmar lång. Men den var riktigt bra, faktiskt.
                               
        <--- Alice

// Gabbi :)


Kommentarer
Postat av: Jacqiiie<33

Rosa! Palla vara som alla andra!?

2010-03-14 @ 17:01:13
URL: http://jacqiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0