En Lista :


Lovar du att vara ärlig ? Ja

Smeknamn: Gabbi !

Låt som du är ledsen sörjer till ? Då jag är ledsen lyssnar jag på glad musik.

Vad får du oftast komplimanger för ? Mitt hår , mina ögon , att jag är bra på att dansa och att jag är en jättejättebra sminkös.

Vad säger du för att imponera på någon ? Det är inte ofta jag försöker imponera på någon.

Hur imponerar man på dig ? Jag älskar när folk vågar prata och vara sig själva.

Brukar du skratta för dig själv ? Mja,oftast för mig själv.

Vad har du för operatör ? Comviq Kompis.

Är du allergisk mot något ? Ja, idioter !

Nästa målet i ditt liv ? Sluta bita på naglarna.. :S

Hur svarar du i mobilen ? Det beror på vem som ringer : "Hej Olle"! Hallå på dolt nummer, eller helt enkelt "Hej"!

Antal timmar sömn inatt ? Drygt 6 timmar.

Sov du ensam ? Nej.

Brukar du komma i tid ? Hm.. för det mesta.

När blev du fotad senast ? Igår.

Hur känner du dig nu ? Trött, Sliten,Hungrig, Glad och Varm.

Vanligaste färg du brukar ha på dina kläder : Olika.

Vad tycker du om fötter ? Blää..

Hade du en bra kväll igår ? Jadå , Tjejkväll!

Favoritdryck på morgonen ? Te , alltid :)

Är du blyg ? Ja, för det mesta.

Tror du på kärlek i första ögonkastet : Jadå.

Vad skulle du göra om du var kille för en dag ? Försöka förstå varför killar tänker och resonerar som det gör :)

Är du bortkämd ? Ja.. för det mesta.

Vad gör du imorgon ? Är i skolan.

Hur mycket pengar brukar du spendera under en vecka ? Ingen aning..?

Vad längtar du till ? Tills jag har slutat bita på mina naglar och våren X).

Har du bra vänner och äkta vänskap ? Ja.. det tycker jag att jag har.

Vad är det finaste du fått ? Jag har fått mycket fina grejer men kanske ett liv då.

Vad samlar du på ? Smink?

Vad tycker du bäst om röda eller gröna äpplen ? Svenska röda och Pink Lady äpplen är goda.

Vem ringer du om du är ledsen ? Mamma eller Agge.

Gillar du golf ? Nej!!!

Vilken tid gick du upp idag ? Vid 8 tiden.

Sov du i din egna säng inatt ? Ja.

Har du strumpor på dig nu ? Ja, Mörkblå.

När grät du senast ? Igår..

Vad skulle du göra om du vann enmiljon ? Skrika!?

Bär du glasögon eller linser ? Ibland glasögon men ska köpa linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder ? Nee..

Är du bra på att laga mat ? Jadå.

Vad dricker du när du är törstig ? Vatten.

Vilken är din favoritglass ? Kulglass : Choklad , Nutella , Lakrits och Hallon :D.

Tycker du om sushi ? Nä..blää

Vad äter du helst när du kollar på film ? Godis.

Är du en morgon/kvälls människa ?Morron människa.

Vilken ögonfärg har du ? Blå.

Vilken låt hörde du sist ? Shakira - werewolf.

Hoppas ni orkade läsa Allt :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0